Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Szállítási feltételek

Szállítási információk:

 

A megrendelt termékek kiszállítását a Magyar Posta és a Csomagpont Kft. végzi.

A termék átvételkor kérjük győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről!

Szállítási költségek: bruttó árai:

- 0-3 kg: 1800 Ft

- 3,01-5 kg: 2100 Ft

- 5,01-10 kg: 2500 Ft

- 10,01- 20 kg: 3000 Ft

- 20,01-30 kg: 3700 Ft

- 30,01-40 kg: 6400 Ft

- 40,01-50 kg: 6800 Ft

- 50,01-80 kg: 9600 Ft

- 80,01- 150 kg: 15900 Ft

-150,01 kg felett: raklapos szállítási díj, amelynek pontos költségét a változó méretek miatt a visszaigazoláskor fogunk megküldeni.

A pontos szállítási költséget a visszaigazoláskor mindig megküldjük.

Utánvétes fizetési módnál a szállítási költség a megrendelés végösszegének +1%-val megemelkedik.

Magyar Posta, Csomagpont Kft:

A Magyar Posta és a Csomagpont Kft. munkanapokon kb. 8-18 óráig szállítja ki Önhöz a csomagot a feladást követő munkanapon.

A csomag feladásáról és a fizetendő áru értékéről a csomagszállító e-mail értesítést küld, mely tartalmazza a csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét és a címzetteknek fenntartott MPL Ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.

A kézbesítés időpontját lehet egy konkrét napra kérni, ezt a rendelés elküldése során kérjük megadni.

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvétel követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

5.9.2. Személyes átvétel.

Személyesen is átveheti a kért terméket a 9330 Kapuvár, Cseresznye sor 32. alatti üzletünkben (nyitva: H-P: 9-17h, Szombat: 9-12h).

a Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállnia akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

 

5.10. Szállítási határidő

A pontos szállítási időt minden esetben a Szolgáltató visszaigazolása tartalmazza.

Szolgáltató a Felhasználó által rendelt termékeket, a megrendelt termék típusától függően, jellemzően 2-14 munkanapon belül átadja Felhasználónak (személyes átvétel) vagy a futárszolgálatnak.

Házhoz szállítás esetén a Szolgáltató általi feladás utáni munkanapon (95%), esetleg a második munkanapon a Felhasználó címére érkezik a csomag. Ez kiemelkedő csomagforgalmi időszakokban (pl. karácsony) esetleg több is lehet.

A Szolgáltató – a felek eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon köteles e Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha a szolgáltató a póthatáridőn belül nem telesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A Fogyasztó póthatáridő kitűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint kellett volna teljesíteni.

Amennyiben a fenti határidő valamilyen okból kifolyólag nem tartható, úgy a megrendelőt külön értesítjük. A 
szállítási idő változásáért felelősséget nem vállalunk!

MTMzMTcyN