Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Szállítási feltételek

Szállítási információk:

 

A megrendelt termékek kiszállítását a Magyar Posta és a Csomagpont Kft. végzi.

A termék átvételkor kérjük győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről!

Szállítási költségek: bruttó árai:

- 0-3 kg: 1800 Ft

- 3,01-5 kg: 2100 Ft

- 5,01-10 kg: 2500 Ft

- 10,01- 20 kg: 3000 Ft

- 20,01-30 kg: 3700 Ft

- 30,01-40 kg: 6400 Ft

- 40,01-50 kg: 6800 Ft

- 50,01-80 kg: 9600 Ft

- 80,01- 150 kg: 15900 Ft

-150,01 kg felett: raklapos szállítási díj, amelynek pontos költségét a változó méretek miatt a visszaigazoláskor fogunk megküldeni.

A pontos szállítási költséget a visszaigazoláskor mindig megküldjük.

Sárvédők esetében túlméret pótdíjat számítunk fel az egyedi méret és csomagolás miatt, aminek értéke bruttó 5 000 Ft
Acél profil esetében túlméret pótdíjat számítunk fel az egyedi méret és csomagolás miatt, aminek értéke bruttó 12 000 Ft
Aláfutásgátló hosszprofil esetében túlméret pótdíjat számítunk fel az egyedi méret és csomagolás miatt, aminek értéke bruttó 12 000 Ft
Alumínium profil esetében túlméret pótdíjat számítunk fel az egyedi méret és csomagolás miatt, aminek értéke bruttó 12 000 Ft

Utánvétes fizetési módnál a szállítási költség a megrendelés végösszegének +1%-val megemelkedik.

Magyar Posta, Csomagpont Kft:

A Magyar Posta és a Csomagpont Kft. munkanapokon kb. 8-18 óráig szállítja ki Önhöz a csomagot a feladást követő munkanapon.

A csomag feladásáról és a fizetendő áru értékéről a csomagszállító e-mail értesítést küld, mely tartalmazza a csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét és a címzetteknek fenntartott MPL Ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.

A kézbesítés időpontját lehet egy konkrét napra kérni, ezt a rendelés elküldése során kérjük megadni.

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvétel követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

5.9.2. Személyes átvétel.

Személyesen is átveheti a kért terméket a 9330 Kapuvár, Cseresznye sor 32. alatti üzletünkben (nyitva: H-P: 9-17h, Szombat: 9-12h).

a Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállnia akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

 

5.10. Szállítási határidő

A pontos szállítási időt minden esetben a Szolgáltató visszaigazolása tartalmazza.

Szolgáltató a Felhasználó által rendelt termékeket, a megrendelt termék típusától függően, jellemzően 2-14 munkanapon belül átadja Felhasználónak (személyes átvétel) vagy a futárszolgálatnak.

Házhoz szállítás esetén a Szolgáltató általi feladás utáni munkanapon (95%), esetleg a második munkanapon a Felhasználó címére érkezik a csomag. Ez kiemelkedő csomagforgalmi időszakokban (pl. karácsony) esetleg több is lehet.

A Szolgáltató – a felek eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon köteles e Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha a szolgáltató a póthatáridőn belül nem telesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A Fogyasztó póthatáridő kitűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint kellett volna teljesíteni.

Amennyiben a fenti határidő valamilyen okból kifolyólag nem tartható, úgy a megrendelőt külön értesítjük. A 
szállítási idő változásáért felelősséget nem vállalunk!

MzFkY